دیدبان
واکنش حسینی به واردات بنزین بی کیفیت چینی:

وزیر نفت این نگرانی مردم و مجلس را برطرف کند/وزارت نفت پاسخ ندهد زنگنه را به مجلس میکشیم

وزیر نفت این نگرانی مردم و مجلس را برطرف کند/وزارت نفت پاسخ ندهد زنگنه را به مجلس میکشیم

دیدبان: موید حسینی‌صدر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادپرس، در واکنش به واردات بنزین غیراستاندارد از چین، اظهار داشت: متاسفانه در کشور ایران نهادهای مستقلی برای کنترل کیفیت سوخت، کنترل کیفیت هوا و سایر نهادهای کنترل کیفی انواع شاخص‌ها وجود ندارد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس افزود: اگر بنزین غیراستاندارد در کشور وجود دارد، دولت باید مصرف بنزین را کاهش و در مقابل افزایش آلودگی هوا با واردات بنزین‌های غیراستاندارد که سلامتی مردم را به خطر می اندازد، ایستادگی کند.
وی ادامه داد: نگرانی‌هایی که در جامعه مبنی بر بنزین‌های آلوده وجود دارد، باید برطرف شود و سوخت استاندارد در اختیار مردم قرار گیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: اگر در تامین سوخت استاندارد مشکل وجود دارد، دولت باید مصرف بنزین را با سیاست‌هایی مانند محدودیت تردد خودروها و سهمیه‌بندی کاهش دهد؛ در عین حال باید نهادهای نظارتی مستقل نیز برای کنترل کیفیت در کشور به منظور اطلاع مردم از وضعیت سوخت ایجاد شوند.
رییس کارگروه پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: وزیر نفت باید نگرانی‌های ایجاد شده درباره واردات بنزین‌های غیراستاندارد را برطرف کند و این یک الزام و خواسته قانونی مردم است.وی در پاسخ به این سوال خبرنگار اقتصادپرس که پرسید تمهیدات شما در صورت بی توجهی به این مسله چیست گفت : درصورت بی توجهی وزارت نفت شخص وزیر را به مجلس می آوریم تا به نمایندگان ملت پاسخ دهد.

انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن